ma was in offeburgerischem dialekt*g

ma was in offeburgerischem dialekt*g

ma was in offeburgerischem dialekt*gg

So da ma ja festgestellt ham das badisch leichter zu schwätze is wie zu tipseln... dachte ich mir ich mach das hexeläwe nochma rein.... in reinstem offenburgerischen geschrieben*gg

Als i uff d'Weld kumme bin, hab i glich gschbierd, daß i au ebbis mit de Fasend z'dien han muß. Kum ä paar Däg ald gsin, hab i nämlig glich redourgrechend un bin zu de Feschdschdellung kumme, daß elf weniger nien zwei git, un im zweide Mooned im Johr geht's ganz scheen närrisch un so zue. Un von sellem Februar an het's mi schu gjuggd, obwohl i eigendlich noch gar nit do war.

In de Anfangsjohre het's awer nit so glabbe welle. Mini Eldere hen mi zwar immer mitgnumme, wenn Fasend gfierd worre isch, awer i war halt noch ä elends, rumpfligs Wirmli.

Awer in de nägschde Johr isch e huffe Wasser d'Kinzig nab. I hab mi zueme Biewli gmauserd, un i kann mi hitt noch gued dran erinnere, wo i d'erschd Hex gsähn hab. Isch mr des villichd in d'Knoche gfahre! Awer sit sellere Schdund hen si mi nimmi loosgloßd. Un Johr fir Johr renn i ne nooch, wo si au immer sin in de Schdadt. So viel scheeni Erinnerunge schdecke in mr drinn, die kann i gar nit alIi uffzehle. Mensch, hab i ä Fraid ghet, wo i d'erschd Wurschd bim Wurschdschnappe vor de Inhorn-Abodeg verwischd hab. Ganz mit Semf war si verschmierd, awer sell war mr egal. Wichdig nur: ä Wurschd von ere Hex!

Was hab i mr schu de Hals mit ,"Schelle, schelle, Sechser.. .", heiser brield, Hos' un Kiddel verrisse - scheen war's! Hitt noch erdapp i mi manchmool debie, wie i am Fasendzischdig nachere Wurschd schnapp. Un was hab i dann fir ä Fraid, wenn i si verwisch. 'S het jo gnueg so gleine Buebe un Maidli doo, di wo leer usgehn. No schenk i si halt widder her.

Als i mi so langsam zueme Halbschdarke endwiggeld hab, bin i als in d'Owerrheinhall uff de grandiose Hexeball gschliche un hammer d'erschdi Spoore im Schwoofe verdiend. Dert hab i dann zum erschdemool de Hexeschpuk gsähn.
      War des villichd ä Ereignis! Was d'Hexe debie gmurmeld un bruddeld hen, weiß i bis hitt no nit. 'S isch mr awer au egal, 's hert sich hitt no gnauso bodegued an, daß dr's kald d'Buckel nunderlaufd.
      Iwerhaupd hab i dann im Verlauf von dene ganze Johre ä Huffe scheene Schdunde mit de Offeburger Hexe verläbd, ob am Hexebeseschdelle, am Narredag, am Kappeowend, oder wenn i uff selli gschnizdi Schdühl in de Hexekuchi ghoggd bin, bim Hexedriewe in de Schdadt, an de Fasendsdaifi - egal, 's het mr immer gued gfalle.

Wenn seIli granademäßig schnell gwaxe Schdrohhex am Fasendzischdigowe in de Himmel schdaibd, no frai i mi als schun widder uffs nägschde Johr, wenn fir mi d'scheenschdi Hexe was es git, widder ihr Unwäse driewe. Daß d'Offeburger Hexe nit usschderbe, sieh i schu doo dran, daß min Dechderli - au mit Hexefraß großzooge - schu de glich Fimmel het wie dr Alt, un seIl fraid mi.

P.S. wers net lese kann bekommt auch ne übersetzung* :D
      :whistling: Nein ich bin nicht die Signatur. Ich sortiere hier nur den Buchstabensalat, den mein Besitzer hier eben fabriziert hat! :rolleyes: